Biznis Asistent

Aktiviranje preduzetnika nakon mirovanja

Početna / Promene preduzetnik

Kompletan postupak nastavka obavljanja
delatnosti preduzetnika radimo umesto Vas

Hoćete da aktivirate preduzetničku radnju nakon perioda mirovanja? 

Ali ne želite da trošite svoje dragoceno vreme na gomilu komplikovanih procedura? 

Plašite se da ne napravite neke greške koje bi mogle dovesti do kazni ili problema?

Ne želite da idete od šaltera do šaltera i čekate u redovima? 

Kako radimo

Aktiviranje preduzetnika: brzo i jednostavno

Mi Vam možemo pomoći i rešiti vas svih ovih briga.

Uz našu pomoć, aktiviranje preduzetničke radnje nakon perioda mirovanja je brz i jednostavan proces.

Aktivirajte vašu preduzetničku radnju brzo i efikasno, izbegavajući nepotrebni stres. Preuzimamo kompletnu administaciju na sebe.

Na taj način vam omogućavamo da se fokusirate na ono što najbolje radite – vođenje vašeg poslovanja.

Nastavite obavljanje delatnosti svoje radnje bez komplikacija

Pomažemo preduzetnicima da uštede svoje dragoceno vreme. I izbegnu složene administrativne procese.

Višegodišnje iskustvo garantuje brzo i sigurno odmrzavanje preduzetničke radnje. Pomogli smo preko 4.000 firmi da brzo i efikasno izvrše svoje promene.

Vaše vreme je dragoceno. Zato vam omogućavamo nastavak obavljanja delatnosti preduzetnika bez gubljenja vremena. Preuzimamo birokratiju oko registracije promene na sebe.

Svaki korak u aktiviranju rada preduzetnika biće u skladu sa važećim propisima i zakonima. Sa nama, možete se u potpunosti posvetiti razvoju vašeg poslovanja, znajući da su svi procesi u pouzdanim rukama.

Svaka firma je jedinstvena. Prilagodićemo usluge vašim specifičnim potrebama.

Od pripreme dokumentacije do procedure u APR-u - sve završavamo za vas.

Jednostavno odmrzavanje preduzetnika

Sa nama, postupak nastavka obavljanja delatnosti je vrlo jednostavan. Sprovodi se u nekoliko koraka:

Razjasnićemo sve nedoumice koje imate u vezi sa aktiviranjem preduzetničke radnje nakom mirovanja. Kako bi ste mogli da donesete pravu odluku.

Pripremićemo sve potrebne dokumente u skladu sa važećim zakonima 

Znamo da nemate vremena. Jednom potpisujete sve što je potrebno za nastavak rada vaše preduzetničke radnje

Mi registrujemo nastavak obavljanja delatnosti preduzetničke radnje u APR-u za najviše 6 radnih dana.

Dobijate kompletnu dokumentaciju o izvršenoj promeni i odmrzavanju radnje.

Recenzije

Pogledajte šta kažu naši klijenti 

Preko 4.500 zadovoljnih klijenata

5/5

„Odlična saradnja, dobijate sve dodatne informacije o otvaranju firme koje ne možete nigde naći.“

Maja Ignjatović

Preduzetnica

5/5

„Prezadovoljna uslugom. Profesionalnost, brzina u asistenciji i poznavanje materije. Ljubazni i pouzdani ljudi, uvek na usluzi. Sve preporuke“

Ljubica Buha

Preduzetnica

5/5

„Agencija Biznis Asistent je za svaku preporuku. Kratak rok i sve potrebne informacije na jednom mesto. Puno znaci ukoliko ste novi u svetu privrede.“

Nemanja Ocokoljic

Preduzetnik

Naša usluga uključuje:

  • Priprema dokumentacije: Sastavljamo sve potrebne dokumente u skladu sa aktuelnim zakonima.
  • Aktiviranje preduzetnika u APR-u: Podnosimo prijavu za nastavak obavljanja delatnosti preduzetnika u APR-u.
  • Praćenje postupka: Pratimo status vašeg predmeta i javljamo vam čim vaša preduzetnička radnja bude aktivna.
  • Preuzimanje rešenja: Po završetku postupka dobijate original rešenja o promeni u APR-u.

AKTIVIRANJE PREDUZETNIKA CENA

GARANCIJE

Radimo sa klijentima iz cele Srbije
Lokacija nije problem. Da bi ste odmrzli svoju preduzetničku radnju nije potrebno da dolazite kod nas. Ceo postupak aktiviranja preduzetnika uspešno završavamo preko mejla i putem pošte.

 

Garancija kvaliteta usluge
Obećavamo vam da se nećete mučiti s redovima i šalterima. Zaboravite na brige oko pravilnog popunjavanja dokumentacije ili nedostatka nekog papira. Naš tim stručnjaka preuzima sve ove brige za vas.

 

Garancija uspeha
Ako APR iz nekog formalnog razloga odbije vaš zahtev, preuzimamo na sebe sve troškove za ponovno podnošenje.

 

100% bez rizika – ili vraćamo novac!
Ako iz bilo kog razloga niste zadovoljni kako smo obavili posao – samo nam javite u roku od 7 dana od završetka procesa i vratićemo vam novac, bez dodatnih pitanja.

Imate pitanja? 

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA

Za izradu dokumentacije potreban je 1 dan. Nakon toga se radi potpisivanje dokumentacije. Dokumentaciju potpisuje preduzetnik. Nakon potpisivanja, dokumentacija za aktiviranje preduzetničke radnje se predaje u APR. Procedura aktiviranja radnje u APR-u traje do 6 radnih dana.

Za aktiviranje preduzetnika potrebno je pripremiti sledeća dokumenta:

Prijavu za aktiviranje preduzetnika
Lična karta ili pasoš sa stane državljane
Registraciona prijava APR-a za nastavak obavljanja delatnosti preduzetnika
Potrebni dodaci koji idu uz prijavu

Success

Hvala Vam! Obrazac je uspešno poslat.

Kontaktirajte nas za besplatne konsultacije!

Tu smo da odgovorimo na sva vaša pitanja. Bilo da su u pitanju pravni aspekti, dokumentacija ili bilo koja druga tema – možete se osloniti na naše stručno znanje i iskustvo.