Elektronski potpis (e-potpis) je danas neophodan alat za svakog preduzetnika. Omogućava vam da potpisujete dokumenta i podnosite prijave potpuno elektronski, bez odlaska na šalter i čekanja u redovima.
Naša usluga izrade elektronskog potpisa namenjena je preduzetnicima koji žele da ovaj proces završe brzo i bez komplikacija.
Mi radimo sve umesto vas – od podnošenja zahteva do preuzimanja sertifikata.


Elektronski potpis omogućava:

Preko 4.500 zadovoljnih klijenata
„Odlična saradnja, dobijate sve dodatne informacije o otvaranju firme koje ne možete nigde naći.“
Preduzetnica
„Prezadovoljna uslugom. Profesionalnost, brzina u asistenciji i poznavanje materije. Ljubazni i pouzdani ljudi, uvek na usluzi. Sve preporuke.“
Preduzetnica
„Agencija Biznis Asistent je za svaku preporuku. Kratak rok i sve potrebne informacije na jednom mesto. Puno znaci ukoliko ste novi u svetu privrede.“
Preduzetnik
Od podnošenja zahteva za izradu elektronskog potpisa pa do njegove izrade potrebno je oko 10 radnih dana.