U modernom poslovnom svetu, fleksibilnost i efikasnost su ključni.
Za preduzetnike, startupe, i međunarodne kompanije koje žele da prošire svoje poslovanje bez potrebe za fizičkom kancelarijom, naša usluga virtuelne kancelarije predstavlja idealno rešenje.
Bilo da ne posedujete fizičku kancelariju ili ne želite da vaša firma bude registrovana na vašoj privatnoj adresi, naša virtuelna kancelarija omogućava vam da imate profesionalnu adresu i podršku bez visokih troškova koje sa sobom nosi tradicionalna kancelarija.

Naša usluga virtuelne kancelarije uključuje:
Uštedite na troškovima zakupa prostora, opreme i održavanja
kancelarije.
Radite iz bilo kog dela sveta dok vaša poslovna adresa ostaje konstantna
i profesionalna.
Zaštita vaše privatnosti sa poslovnom adresom koja je odvojena od vaše
lične.


Odaberite nivo usluge koji najbolje odgovara vašim potrebama – od osnovnog prijema pošte do kompletnih poslovnih rešenja.
Registrujte svoju firmu na našoj adresi i koristite je za sve poslovne
potrebe.
Odlučite kako želite da se upravlja vašom poštom – da li da vam se pošalje, preusmeri, ili čuva za preuzimanje.
Preko 4.500 zadovoljnih klijenata
„Odlična saradnja, dobijate sve dodatne informacije o otvaranju firme koje ne možete nigde naći.“
Preduzetnica
„Prezadovoljna uslugom. Profesionalnost, brzina u asistenciji i poznavanje materije. Ljubazni i pouzdani ljudi, uvek na usluzi. Sve preporuke.“
Preduzetnica
„Agencija Biznis Asistent je za svaku preporuku. Kratak rok i sve potrebne informacije na jednom mesto. Puno znaci ukoliko ste novi u svetu privrede.“
Preduzetnik